אב התינוק שנפטר מקורונה בשיחה מטלטלת: "התמוטטתי בבית החולים"

אסתי פלד No Comments on אב התינוק שנפטר מקורונה בשיחה מטלטלת: "התמוטטתי בבית החולים"

ראובן לוי שבנו בן החודשים יאיר ז"ל נפטר מנגיף הקורונה, בשיחה כואבת ומלאת אמונה ל"מהדורה המרכזית" מספר על הרגעים הקשים לצד מיטת בנו, ורגע הבשורה על פטירת בנו בביה"ח. האמונה היוקדת בתוך כך הסער, והביקורת הכואבת על מכחישי הקורונה | מיוחד: המכתב של ביתו לאחר הבשורה הקשה

12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראובן נתן לוי, אביו של התינוק בן החודשיים יאיר ז"ל שנפטר בבית החולים לאחר שנדבק בקורונה, התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן וזועק בשידור "מי שאומר שאין מחלקת קורונה לילדים – שקרן!".

האבא מספר על מצבו הבריאותי של הבן והידרדרות במצבו לאחר ההידבקות בקורונה, "הבן שלי נולד לפני חודשים עם מום בוושט, דבר שהרופאים יודעים להתמודד איתו. שבוע לאחר הלידה הוא עבר ניתוח, והוא נשאר לטיפול במום נוסף. במהלך האשפוז התפתח אצלו חום, ולכן ביקשו בבית החולים לעשות לו בדיקת קורונה ולמחרת הגיעה התשובה כי יאיר חיובי לקורונה. מאותו יום ההידרדרות במצב של יאיר הייתה קשה מאוד".

האבא הוסיף וסיפר על מחלקת הקורונה של הילדים על רקע הכחשות של אנשים לא אחראים לקיומה של המחלקה, "הבן שלי היה הראשון במחלקה ואח"כ אחריו הגיעו אחריו עוד ילדים שישתחררו אח"כ. אני נמצא בתוך המחלקה ואני רואה אנשים שמגיבים ואומרים שאין דבר כזה מחלקת קורונה לילדים זה רק בשביל שילכו להתחסן, נקרע ליבי איך אפשר לומר כך שבני אושפז שם במצב קריטי, איך אפשר לכתוב כך???".

האבא ממשיך בדמעות ומספר על היום הקשה ביותר, "אנחנו רגילים לראות את יאיר מחובר לחמצן למד סיטורציה, להרבה מכשירים, וכל פעם שהיה צפצוף זהינו בדיוק מה חסר ואיפה הבעייה. באותו יום קשה שהודיעו לנו על קביעת המוות, וביקשו שניפרד זה היה בשבת, נכנסו בפנים ואנחנו רואים את כל הצוות ושומעים שקט החדר של יאיר היה דומם".

"אפי' מכשיר אחד לא היה מחובר כי הוא כבר היה ללא רוח חיים, זה היה מחזה כ"כ קשה ואתה רואה את הבן שלך ואין לך איך לעזור לו, זה היה מחזה קשה התמוטטתי על הרצפה לא יכולתי לראות את זה" מספר האב ראובן על הרגע הקשה ביותר בדמעות ובכאב רב.

הבן יאיר לוי ז"ל

האב נתן מספר על האמונה הגדולה בתוך הטרגדיה הגדולה שפקדה אותם, "אני בחודשיים שהיינו בבית החולים היינו שעות על גבי שעות ימים ולילות, שהוא נכנס למחלקת קורונה היה אפשר לעשות שיחת וידיאו, ולהיות בקשר עם הרופאים, אבל הקושי הגדול ביותר היה להעביר את זה לילדים".

האבא ממשיך ומספר על האמונה החזקה והאיתנה בתוך כל הסער הגדול, "מה שמחזיק אותנו זה האמונה בבורא עולם שכל מה שהוא עושה עושה לטובה הוא עושה. כל פעם שהייתי יוצא מבית החולים הייתי אומר תודה רבה: תודה רבה שאני יכול לנשום ללא בלון חמצן כמו הבן שלי שלא יכול לנשום בכוחו עצמו".

האב משתף בשיחה את הרגעים הקשים בהעברת ההודעה הקשה לילדים והתשובה המדהימה של ביתו, "שהעברתי לילדיי את הבשורה הקשה מאוד, ביתי מורה בת ה-10 וילדי בן ה-7 משה, ועוד שני ילדיי, זה קשה מאוד להעביר להם בשורה כזאת. הבת שלי נכנסה לחדר והחלה לבכות והיה לה קשה לי לעצור לה את הדמעות".

לאחר זמן היא יצאה מהחדר והיא אמרה לי אבא כתב לי מכתב להקב"ה, וכך היא כתבה: "יאיר המתוק שציפינו לו הרבה, בדאגה רבה. ה' עשינו הכל בכינו, התפללנו, שיאיר יחזור בשלום, אבל ה' מדוע זה לא קורה? ה' אתה רצית אותו למעלה, אני יודעת שהוא צדיק גדול. אפי' שלא ראיתי אותו רק בתמונות, הוא נולד בכסליו ונפטר בגיל חודשיים, תרחם עליי אני מתחננת מוריה לוי בתך הקטנה והאוהבת".

ויהיה החיזוק של עם ישראל וזיכוי הרבים לעילוי נשמתו הטהורה של התינוק יאיר לוי ז"ל.

הפתק שכתבה הבת מוריה לוי לבורא עולם לאחר הידיעה על פטירת אחיה התינוק:

 



0 תגובות